Ekrany LED

Skuteczne kampanie reklamowe na telebimach LED

Oferujemy kompleksową budowę skutecznych przekazów reklamowych o bardzo dużej sile oddziaływania na publiczność.
Dysponujemy strategicznie zlokalizowanymi cyfrowymi billboardami (centra miast, dworce, galerie handlowe, główne skrzyżowania - ruch pieszy i kołowy), co gwarantuje dużą publiczność dla Państwa contentu.
Parametryzacja ekranów diodowych ScreenCom pozwala na łatwe operowanie komunikatem informacyjnym i reklamowym na wszystkich lub wybranych nośnikach naszej sieci dając możliwość przeprowadzania zarówno prestiżowych kampanii wizerunkowych jak i lokalnych kampanii produktowych.
ScreenCom digital billboard to oferta dla każdego chcącego w efektowny i skuteczny sposób dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców.

Przygotowanie kampanii

Kampanie reklamowe na ekranach LED są starannie przygotowywane według indywidualnych założeń, potrzeb oraz preferencji klienta. Pierwszym krokiem dobrze zaplanowanej kampanii jest określenie i sprecyzowanie celu reklamy LED oraz jej grupy docelowej, co pozwala na dostosowanie jej natężenia,długości oraz lokalizacji do oczekiwanego efektu.
Przykładowe kampanie:
Kampania promująca event (wydarzenie, koncert...) charakteryzuje się:
  • krótkim okresem emisji reklamy LED - trwa do 2 tygodni
  • maksymalnym natężeniem spotów reklamowych, duża powtarzalność spotu utrwala w pamięci odbiorcy przekaz reklamowy
Cel: poinformowanie jak największej ilości osób oglądających reklamę na telebimie  o wydarzeniu
Kampania wizerunkowa lub produktowa na ekranach LED to:
  • dłuższy okres emisji reklamy – od jednego do kilku miesięcy.
  • na początku trwania kampanii średnie natężenie emisji reklamy w sieci ekranów diodowych, następnie po ustalonym w planie emisji okresie, kampania zaczyna mieć charakter przypominający i utrwalający a natężenie emisji maleje.
  • w celu osiągnięcia zamierzonego efektu reklamy na telebimach możemy dysponować określonymi porami emisyjnymi i w tym celu wyświetlać spoty w pasmach godzinowych dobranych odpowiednio do grupy docelowej.
Cel: Utrwalenie marki, loga, firmy bądź danego produktu w oczach potencjalnych klientów
 

Dlaczego reklama na ekranach LED?

Efektywność
  • percepcja odbiorcy zdolna jest odtworzyć  2 reklamy (65%) przy czym 70% badanych przyjmuje informację jako wiarygodną, unikalną i ciekawą
  • reklama diodowa cieszy się największym prestiżem w opinii odbiorców  wykazując olbrzymią akceptację społeczną
  • 83% badanych potrafi zapamiętać wyświetlaną treść
Rewolucyjna elastyczność
  • wykorzystywane przez nas oprogramowanie SVPicture umożliwia dynamiczne zarządzanie treścią przy użyciu Internetu – kreuj i aktualizuj treść w dowolnej chwili – intryguj za pomocą zmieniającej się informacji.
  • stwórz własny program emisji reklamy, modeluj go w dowolny sposób – kontroluj – reaguj i optymalizuj jego dystrybucję (dowolne długości kampanii, kontrolowana powtarzalność, dowolna pora dnia).
  • korzystaj z interaktywnych możliwości i inicjuj zaangażowanie  poprzez sms, bluetooth, RSS, interaktywne gry.
  • buduj relację z konsumentem (smsowe ankiety, konkursy, głosowania, loterie, interaktywne gry).
Niskie koszty produkcji reklam
  • eliminuj koszty związane  z drukiem, transportem, wysyłką, produkcją  i kolportażem wykorzystując niezwykły potencjał cyfrowego billboardu. Realizuj cele marketingowe oszczędzając czas i budżet!
Reklama unikalna , nowatorska i alternatywna
  • innowacyjne zespolenie możliwości  telewizji, Internetu , usług telefonii komórkowej i systemów bezprzewodowej wymiany informacji.
  • substytut dla tradycyjnych (i znacznie droższych!) form reklamy, którą odbiorcy są już i tak zmęczeni.
  • możliwość opowiedzenia fabuły i zaskoczenia odbiorcy - zdolność docierania do klienta w momencie kiedy się tego nie spodziewa .
  • nie irytuje w przeciwieństwie do nieufnie odbieranej reklamy telewizyjnej i nachalnej promocji internetowej.
  • ciekawi w przeciwieństwie do tradycyjnej, prasowej formy drukowanej
  • generuje rozgłos i prowokuje dyskusję; zdecydowanie wyróżnia się na tle tradycyjnych form reklamy – odbierana jako nowoczesna, ekskluzywna i futurystyczna (kombinacja żywej akcji i efektów specjalnych) .
  • jednocześnie tania w porównaniu do innych mediów przy porównywalnej efektywności!